大侠2017

Confetti - Tori Kelly

小豆之家:

I gotta keep myself in check sometimes
有时我得控制自己
Cause I tend to dream real big sometimes
因为我有时会痴心妄想自己不再碌碌无为
The fancy outfits and the sparkly awards
华丽的服装和闪闪发光的奖杯
My name in lights, the people lined up at the doors
我站在闪光灯下,看着仍然痴心等待着幸福的人们
But I gotta remember to take it one step at a time
但我必须记得一步一个脚印才能踏实
People seem to think
人们似乎认为

That you'll be happier, once you reach the top
达到了顶峰便能快乐
You'll have it all
会拥有一切
But I'm livin for right now
即使如此,我也要为现在而活
Cause what if tomorrow never comes
如果没有一条走向明日光明的捷径
I'm not waitin
我绝对不会
I'm not waitin
坐以待毙
For the confetti to fall
翘首以盼五彩的纸屑从空中飘落
I can't just sit around and wait for my life to start
我不能翘首以盼美好生活的开始
I can make a difference, put a little happiness in someone's heart
我可以变得与众不同,给予他人幸福快乐
The fancy cars, the glitter and the fame
名车、 光芒和名望
It's all nice but it won't be worth a thing
很好,但却一文不值
Love is bigger, so
爱情更加伟大,所以
Imma stand up for love, yeah
我要捍卫这份爱
People seem to think
人们似乎认为
That you'll be happier, once you reach the top
达到了顶峰便能快乐
You'll have it all
会拥有一切
But I'm livin for right now
即使如此,我也要为现在而活
Cause what if tomorrow never comes
如果没有一条走向明日光明的捷径
I'm not waitin
我绝对不会
I'm not waitin
坐以待毙
For the confetti to fall
翘首以盼五彩的纸屑从空中飘落
If there was a rope stretching up to the sky
如果有一根绳子延伸到天空
With all of my dreams at the very top, so high
我的梦想就在顶端,如此之高
I get so caught up in everything around me, movin quickly
我会迷失自己,失去了初心
I forget to cherish every single moment
忘记去珍惜
I receive
每一个美好瞬间
I forget about the climb,
忘记了一步一个脚印的座右铭
I just wanna get there
我只想到达那个顶峰
Don't wanna wait in line, even though it's so clear
不愿意等待,即使我是清楚的
That I'm called to use patience on this journey that
在这个旅程中,我要有毅力
I'm on I know that
我得知道
I'll come out alive and it'll only make me stronger
困难只会让我更强大
Oh oh, while everybody's focused on the hype
即使面前都是难以砍断的荆棘
Oh oh, oh oh...

I'll be wonderin why we seem to think
我会迷惘为什么我们总是认为
You'll be happier, once you reach the top
达到了顶峰便能快乐
You'll have it all
会拥有一切
But I'm livin for right now
即使如此,我也要为现在而活
Cause what if tomorrow never comes
如果没有一条走向明日光明的捷径
I'm not waitin
我绝对不会
I'm not waitin, no
坐以待毙
People seem to think
人们似乎认为
That you'll be happier, once you reach the top
达到了顶峰便能快乐
You'll have it all
会拥有一切
But I'm livin for right now, hey
即使如此,我也要为现在而活
Cause what if tomorrow never comes
如果没有一条走向明日光明的捷径
I'm not waitin
我绝对不会
I'm not waitin
坐以待毙
For the confetti to fall
翘首以盼五彩的纸屑从空中飘落
I'm not waiting to be happy no no no no no no no ooh, yeah
我不会翘首以盼幸福来临

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(13)