大侠2017

Rise Up - Andra Day

兔贼:

几乎完美的录音室
振奋人心的message

歌词:
You're broken down and tired,旋转木马版忙碌不停的生活,
Of living life on a merry-go-round,你已精疲力竭疲惫不堪,
And you can't find the fighter,你找不到坚持的勇气,
But I see it in you so we gonna walk it out,我看到了你的疲惫 我们定能携手跨越,
And move mountains,移动山峦,
We gonna walk it out,走出困境,
And move mountains,创造奇迹,
And I'll rise up,我会奋勇高飞,
I'll rise like the day,亮如白昼 腾空高飞,
I'll rise up,我会决然前行,
I'll rise unafraid,无畏向前,
I'll rise up,我会决然前行,
And I'll do it a thousand times again,千辛万苦依然决绝向前,
And I'll rise up,我会奋勇高飞,
High like the waves,乘风破浪,
I'll rise up,我会决然前行,
In spite of the ache,不惧疼痛,
I'll rise up,我会决然前行
And I'll do it a thousands times again,千辛万苦依然决绝向前,
For you~,只为你,
When the silence isn't quiet,当沉默不再死寂,
And it feels like it's getting hard to breathe,那感觉就像难以呼吸,
And I know you feel like dying,我知道你感觉像是垂死挣扎,
But I promise we'll take the world to it's feet,但我会保证我们会征服世界,
And move mountains,移动山峦,
Bring it to it's feet,我们会脚踏实地,
And move mountains,移动山峦,
And I'll rise up,我会奋勇高飞,
I'll rise like the day,亮如白昼 腾空高飞,
I'll rise up,我会决然前行,
I'll rise unafraid,无畏向前,
I'll rise up,我会决然前行,
And I'll do it a thousand times again,千辛万苦依然决绝向前,
For you~,只为你,
All we need, all we need is hope,我们需要的 需要的只是希望,
And for doubt we have each other,因为我们拥有彼此,
And for doubt we have each other,因为我们拥有彼此,
We will rise,我们会奋勇高飞,
We will rise,我们会奋勇高飞,
We'll rise, ohh ohhh,我们会奋勇高飞,
We'll rise,我们会奋勇高飞,
I'll rise up,我会决然前行,
Rise like the day,亮如白昼 腾空高飞,
I'll rise up,我会决然前行,
In spite of the ache,不惧疼痛,
I will rise a thousands times again,千辛万苦依然决绝向前,
And we'll rise up,我们会奋勇高飞,
High like the waves,乘风破浪,
We'll rise up,我们会奋勇高飞,
In spite of the ache,不惧疼痛,
We'll rise up,我们会奋勇高飞,
And we'll do it a thousands times again,千辛万苦依然决绝向前,
For you ohhhh ohhh ohh ohhh ohh ~,只为你

评论

热度(4)